iklan atas

Sunday, October 31, 2010

Nak Lego pulak

Al-kisah Jalan-jalan cari pasal..


sedang berkecimpung & berkreativiti ngan lego @ Empire dijadikan cerita
tido x cukup + buat hal..


Sedang memujuk rayu..
mamanya juga yang berjaya memujuk...


Makan pun muka masam pasal
tak dapat pi sini


Aku tengah darring..



setelah berjaya di pujuk kitorang pi makan kat sini



Friday, October 29, 2010

Bila dah pandai ajak makan

A&W Nilai





Bangi Kopitiam Nilai





Saturday, October 23, 2010

Sepakat membawa berkat di blog YAB

Tarikh : 23/10/2010 8pm @ 145


Nurul Hannah
-Barbie Purpel-

Yasmin Auni Batrisyia
-Barbie Merah-



Nabilah Aisyah
-Barbie Pink-



Muhamad Akil Zakuan
-Atomen-



Abdul A'liy & Abdul A'lim
-Keretapi-


Ahmad Aidid Fikry
-Jom Main Bola-


Mak & Bapak Budak
-Pulut Kuning Bertelor-


Abdul A'liy & Abdul A'lim



Muhamad Akil Zakuan



Nabilah Aisyah


Yasmin Auni Batrisyia (Depan)
Ahmad Aidid Fikry (Baju Biru/Hitam/Putih)
Nurul Hannah (No 3 dari kiri)





Atuk Hj Ismail
Lead Tahlil & Doa




Nak juga





Pun nak join juga
(Tuan Tanah pasangan paling kanan)



Acara suap menyuap (ni je yg sempat dirakam)



Tengah tunggu turn



Antara hadiah yang diterima
Terima Kasih Semua

Perancangan awal sepatutnya Majlis ini akan berlansung pada 16/10/2010, Namun bagaimanapun setelah diteliti maka perubahan tarikh dilakukan iaitu pada 23/10/2010.
Majlis ini adalah bertujuan menyatupadukan & menyemarakkan semangat kejiranan yang bertemakan "Sepakat Membawa Berkat" dalam pada masa tu juga kita dapat mengenali diantara satu sama lain
- statement Ayah YAB

Tuesday, October 12, 2010

Ten Ten Ten