iklan atas

Wednesday, April 29, 2009

Maraton Mandi Manda

Kalau perasan baju sama tapi tempat lain-lain



Ulu Yam Gombak
20.4.2008



Desa Waterpark
5.1.2008



Agrotek Resort Cheras
29.5.2008




Pengkalan Balak Melaka
25.1.2009

Wednesday, April 8, 2009

28 Mac 2009

Kali ini mama aku ntah ngidam ntah apa
nak makan ketam kat port klang..
alang2 dah balik kampung kat klang.. jom jalan-jalan cari ketam
baba bawak ye ye..

Kalau sapa pernah pi mancing ikan mesti femous dgn tmpt ni

Tak lupa juga nenek kesayangan.. moh le makan..

apa ikan yang nak di makan ye..

apa taizer jeruk betik a.k.a (baceman gandul)
tak kelihatan disitu kacang..

Menu utama ketam berat kasar 1kg
sebenarnya tersalah order dalam pemikiran yang masak kicap
tapi rupanya masak sweet sour..
(legi, asem, kecut)

Kalau nak makan ketam ni senjata utamanya
gandin getah atau hammer atau (martol)

Udang butter @ butter prown

Roti goreng cecah ngan kuah ketam..

kailan ikan masih yang tak berapa masin
enak dimakan begitu sahaja..

air pulak layan teh cina atau caines ti..

gelagat yang dapat dirakam erk.. kerasnya..

Lap tangan kasi wangi..

pemandangan yang agak jangan pandang belakang..
tapi susah juga nak dapat permandangan macam ni..

kos dia boleh tahan jugalah..
kiranya nipis poket kalau selalu makan kat situ..
anyway boleh kasi 3/5 bintang..
Baba kata ada plan nak ke tmpat makan yang lain..
tapi ntah bila.. tunggu..

Tuesday, April 7, 2009

22 Mac 2009

Petang tu Baba aku bawak pi jalan2 kat The curve
apantah dia cari..
Pastu pi plak kat cathay ingat nak pi tgk wayang..
alih-alih layan tgk ada cheeleader ntah mcm mana eja.. layan je lah..


dah tu plak pi makan kat ikea..
aku pun dah naik bosan
macam kenal je tempat ni..




Ni lah makanan kitorang..
yang atas sekali nama dia.. brokoli (extra) order
no2 tu ciken wing..
no3 ni ciken lek..


dah makan comot.. kenalah tukar pakaian..


Rupanya masa Baba & Mama aku ronda kat curve tu.. dia ada belikan aku
t-shirt ben10..
ni lah t-shirtnya.. amacam cun x?

Monday, April 6, 2009

14 Mac 2009


14-16 Mac 2009

Familyday kitorang kali ni kat Rumah penginapan cameron highlands
Cuaca sejuk & hujan tidak mematahkan hasrat kami untuk bercuti..
cuma x syok sikitlah nak ronda2 pasar malam..
tempat penginapan memuaskan.. cuma kadangkala ada sedikit gangguan bekalan air..
maklumlah musim cuti sekolah.. ramai yang guna air..

Lain-lain program x berapa nak ingat jadi.. lihat sedikit foto2 kenangan..
Layan..


















Saja nak tayang flyer..
















Bersama-sama sepupu sepapat & sepipit




















Hari ke 2 layan sukaneka..















Petang-petang sikit layan buah..




















Masa untuk metik daun teh...